Роль і місце підручника в реалізації компетентнісного підходу до навчання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3952/
|
|
Title |
Роль і місце підручника в реалізації компетентнісного підходу до навчання
|
|
Creator |
Топузов, Олег Михайлович
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Публікація присвячена проблемі ефективної реалізації у навчальному процесі загальноосвітньої школи компетентнісного підходу,визначено роль і місце використання підручника у процесі навчання. У цьому взаємозв’язку розкриваються теоретико-методичні засади компетентнісно-орієнтованого підручника. Окреслено перспективи подальшого дослідження означеної проблеми з огляду на загальну концепцію розробки підручників у системі компетентнісно-орієнтованої середньої освіти. The publication is devoted to the implementation effectively in teaching secondary school competence campaign, the role and place of the student in the learning process. This relationship reveals the theoretical and methodological bases of competence-oriented textbook. Outlining perspectives for further research of the problem from the perspective of the general concept of the development of textbooks in the systemof competence-oriented secondary education. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3952/1/1_35.pdf
- Топузов, Олег Михайлович (2012) Роль і місце підручника в реалізації компетентнісного підходу до навчання Проблеми сучасного підручника (12). pp. 241-247. |
|