Record Details

Формування цілісного виховного середовища дитини у педагогічній спадщині В. Сухомлинського

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3947/
 
Title Формування цілісного виховного середовища дитини у педагогічній спадщині В. Сухомлинського
Формирование целостной воспитательной среды ребенка в педагогическом наследии В. Сухомлинского
 
Creator Алєксєєнко, Т.Ф.
Малиношевський, Р.В.
 
Subject 304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
 
Description У монографії сформульовано поняття "цілісне виховне середовище", розкрито передумови його формування у наукових ідеях, проаналізовано спадщину В. Сухомлинського у контексті формування цілісного виховного середовища дитини як соціально-педагогічного конструкту, визначено і обгрунтовано його соціально-педагогічні засади, здійснено їх філософсько-педагогічне осмислення з позицій сучасної науки.
Матеріали та висновки монографії можуть бути використані як теоретико-методологічна основа прикладних досліджень з соціальної педагогіки, у практичній роботі педагогічних працівників, соціальних педагогів, діяльність яких спрямована на інтеграцію та оптимізацію виховного впливу різних соціальних інститутів на дитину, підвищення виховного потенціалу середовища.
В монографии сформулировано понятие "целостная воспитательная среда", раскрыто предпосылки ее формирования в научных идеях, проанализировано наследие В. Сухомлинского в контексте формирования целостной воспитательной среды ребенка как социально-педагогического конструкта , определены и обоснованы его социально -педагогические основы, осуществлено их философско-педагогическое осмысление с позиций современной науки.
Материалы и выводы монографии могут быть использованы как теоретико-методологическая основа прикладных исследований по социальной педагогике, в практической работе педагогов, социальных педагогов, деятельность которых направлена на интеграцию и оптимизацию воспитательного воздействия различных социальных институтов на ребенка, повышение воспитательного потенциала среды.
 
Publisher Поліграфіст-2
 
Date 2012
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3947/1/%D0%A4%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%86%D1%96%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B0_%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8_%D1%83_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B9_%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D1%89%D0%B8%D0%BD%D1%96_%D0%92._%D0%A1%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE.pdf
- Алєксєєнко, Т.Ф. and Малиношевський, Р.В. (2012) Формирование целостной воспитательной среды ребенка в педагогическом наследии В. Сухомлинского Project Report. Поліграфіст-2, м. Хмельницький, Україна.