Особливості комунікативної взаємодії вчителя і учнів у процесі організації культурного дозвілля
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3780/
37.064.2: 3795 |
|
Title |
Особливості комунікативної взаємодії вчителя і учнів у процесі організації культурного дозвілля
Features communicative interaction between teachers and students in the process of organizing leisure |
|
Creator |
Флегонтова, Н.М.
|
|
Subject |
001.8 Methodology
378 Higher education. Universities. Academic study 379.8 Leisure |
|
Description |
У статті розглядається проблема комунікативної взаємодії вчителя і учнів у процесі організації культурного дозвілля, зокрема, приділяється увага її особливостям. Розкриваються можливості подолання культурної аномії шляхом організації культурного дозвілля учнів та доцільного педагогічного керівництва цим процесом.
In the article the problem of communication cooperation between teacher and pupils in the process of cultural leisure its features are considered. Overcoming of cultural anomie of pupils by cultural entertainment and appropriate pedagogical guidance of this process are revealed. |
|
Publisher |
"Педагогічна преса"
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3780/1/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%B2%D0%B7%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%97_%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F_%D1%96_%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2_%D1%83_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%96_%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B4%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D1%96%D0%BB%D0%BB%D1%8F.pdf
- Флегонтова, Н.М. (2011) Features communicative interaction between teachers and students in the process of organizing leisure Вища освіта України.Тем.вип.:Педагогіка вищої школи:методологія, теорія, технології, 3. pp. 216-225. ISSN 2078-1016 |
|