Становлення системи вимог до шкільного підручника в історії вітчизняної дидактики фізики
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3772/
|
|
Title |
Становлення системи вимог до шкільного підручника в історії вітчизняної дидактики фізики
|
|
Creator |
Головко, Микола Васильович
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
53 Physics |
|
Description |
Нова редакція Державного стандарту загальної середньої освіти визначає концептуальні засади реалізації освітньої галузі «Природознавство» та фізики як її важливої компоненти. Створення навчальної програми базового курсу фізики, яка деталізує змістові лінії, визначені стандартом, та вимоги до рівня їх опанування учнями загальноосвітньої школи, розпочинає процес формування науково- методичного забезпечення. Його основою має стати підручник з фізики, побудований за сучасними парадигмальними підходами. За останнє десятиріччя вітчизняна дидактика напрацювала значний науковий досвід створення підручника з фізики. Актуальними залишаються питання розроблення системи вимог до цієї навчальної книги як основи дидактичних систем навчання в загальноосвітній школі. Від їх ефективного розв’язання залежатиме не тільки досягнення основних цілей навчання фізики, а й успіх загальної середньої освіти в цілому. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3772/1/1_10.pdf
- Головко, Микола Васильович (2012) Становлення системи вимог до шкільного підручника в історії вітчизняної дидактики фізики Проблеми сучасного підручника (12). pp. 71-77. |
|