Модель фундаменталізації змісту природничої освіти в загальноосвітній школі
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3768/
|
|
Title |
Модель фундаменталізації змісту природничої освіти в загальноосвітній школі
|
|
Creator |
Липова, Людмила Андріївна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 5 Мathematics. natural sciences |
|
Description |
Фундаменталізація — процес якісної зміни освіти, який уможливлює усунення перевантаження учнів і водночас сприяє генералізації стрижневих знань з основних предметів. Наукове трактування концепції фундаменталізації освіти дано в Меморандумі міжнародного симпозіуму ЮНЕСКО «Фундаментальна (природнича і гуманітарна) університетська освіта» ще в 1994 р. У ньому наголошується, що тільки фундаментальна освіта дає універсальні базові, цілісні і глибокі знання.
|
|
Publisher |
ТОВ "Пресс Альянс"
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3768/1/2014_DDSh_01-02_LLA.pdf
Липова, Людмила Андріївна (2014) Модель фундаменталізації змісту природничої освіти в загальноосвітній школі Довідник директора школи, 1-2. pp. 39-47. |
|