Підручник з української мови як модель компетентнісної початкової освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3748/
|
|
Title |
Підручник з української мови як модель компетентнісної початкової освіти
|
|
Creator |
Варзацька, Лариса Олександрівна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages |
|
Description |
Мотиваційні, змістові, операційні складники компетентнісного навчання рідної мови, схарактеризовано способи структурування навчального матеріалу в підручниках, які ґрунтуються на послідовному використанні дидактичних і розвивальних функцій системних зв’язків між фонетичними, лексичними, граматичними поняттями, завдяки чому досягається єдність мовного і мовленнєвого розвитку учнів, створюються оптимальні умови для самопізнання, саморозвитку, для формування ідеалів добра, краси, істини, любові до рідної землі, її культури, утвердження активної життєвої позиції. In this article the motivational, informative, operational components of a competent mother-tongue education, characterized by means of structuring the learning material in the textbooks, which are based on the sequential use of didactic and developmental functions of systemic linkages between phonetic, lexical, grammatical concepts, and thus a unity of language and speech development of students, created optimal conditions for self-knowledge, selfdevelopment, the formation of ideals of goodness, beauty, truth, love for his native land, its culture, the adoption of active life position. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3748/1/1_05.pdf
- Варзацька, Лариса Олександрівна (2012) Підручник з української мови як модель компетентнісної початкової освіти Проблеми сучасного підручника (12). pp. 32-42. |
|