Психолого-педагогічний супровід як інструмент цілісного розвитку та саморозвитку в професійному самовизначенні учнівської молоді: арт-терапевтичний підхід
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3677/
|
|
Title |
Психолого-педагогічний супровід як інструмент цілісного розвитку та саморозвитку в професійному самовизначенні учнівської молоді: арт-терапевтичний підхід
Psychoeducational support as an instrument of integral development and self-development in professional self-determination of students’ youth: art- therapeutic approach. |
|
Creator |
Злочевська, Л.С.
|
|
Subject |
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
|
|
Description |
Розглянуто основні напрями роботи психолого-педагогічного супроводу в сучасних соціально-економічних умовах. Презентовано арт-технології та їх можливості використання у навчально-виховному процесі.
Рассмотрены направления работы психолого-педагогического сопровождения в современных социально-экономических условиях. Презентованы арт-технологии и возможности их использования в учебно-воспитательном процессе. The main fields of psychoeducational support in modern social-economic conditions are considered. Art-technologies and their availabilities for teaching and educational process are presented. |
|
Publisher |
Педагогічна преса"
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3677/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3__%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2__%D0%B4_%D1%8F%D0%BA___%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82.pdf
- Злочевська, Л.С. (2013) Psychoeducational support as an instrument of integral development and self-development in professional self-determination of students’ youth: art- therapeutic approach. Журнал «Професійно-технічна освіта» , 1 (54). pp. 46-50. |
|