Методологічні підходи до розвитку художньо-естетичного світогляду вчителів мистецьких дисциплін в системі післядипломної педагогічної освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3546/
7.01.111.852:140.8: 371.124:7 |
|
Title |
Методологічні підходи до розвитку художньо-естетичного світогляду вчителів мистецьких дисциплін в системі післядипломної педагогічної освіти
Methodological approaches to the development of artistic and aesthetic philosophy of art classroom courses in post-graduate teacher education |
|
Creator |
Соломаха, С.О.
|
|
Subject |
001.8 Methodology
1 Philosophy. Psychology 378 Higher education. Universities. Academic study 7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture. |
|
Description |
У статті розглядаються різноманітні підходи до методології викладання мистецьких дисциплін в системі післядипломної педагогічної освіти, а також розвитку художньо-естетичного світогляду викладача мистецьких дисциплін.
In the article regarded various approaches to teaching art methodology courses in post-graduate teacher education and the development of artistic and aesthetic philosophy teacher of art disciplines. |
|
Publisher |
Зволейко Д.Г.
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3546/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%D0%B4%D0%BE_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83_%D1%85%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D1%8C%D0%BE-%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B3%D0%BB%D1%8F%D0%B4%D1%83_%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B2_%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D1%85_%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%86%D0%B8%D0%BF%D0%BB%D1%96%D0%BD_.pdf
- Соломаха, С.О. (2009) Methodological approaches to the development of artistic and aesthetic philosophy of art classroom courses in post-graduate teacher education Теоретико-методологічні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 2 (13). pp. 490-500. |
|