Теоретичні засади диференціації самостійної роботи учнів основної школи на навчальних заняттях
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3504/
http://undip.org.ua |
|
Title |
Теоретичні засади диференціації самостійної роботи учнів основної школи на навчальних заняттях
|
|
Creator |
Осадчук, Раїса Іванівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Результати педагогічного експерименту показують, що навчання прийомам самостійної роботі учнів основної школи пов'язано з певними труднощами: відсутність відпрацьовування основних знань, умінь і навичок швидкого, свідомого виконання завдань; чітко обміркованих фронтальних та індивідуальних форм роботи; впровадження диференціації самостійної роботи учнів на навчальних заняттях.
|
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3504/1/Tza2010_ORI.pdf
Осадчук, Раїса Іванівна (2011) Теоретичні засади диференціації самостійної роботи учнів основної школи на навчальних заняттях In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2010 рік Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 12-13. |
|