Диференціація навчання: через цілісність, наступність і теоретичну обґрунтованість до якості освітнього процесу
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3487/
http://didactics.ucoz.ua |
|
Title |
Диференціація навчання: через цілісність, наступність і теоретичну обґрунтованість до якості освітнього процесу
|
|
Creator |
Васьківська, Галина Олексіївна
Кизенко, Василь Іванович |
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Однією з тенденцій розвитку сучасної освіти є її спрямованість на особистість людини. Перед навчальним процесом у загальноосвітньому навчальному закладі постає вимога забезпечити умови для оптимального розвитку кожної дитини. Освіта постає як дитиноцентрична, особистісно орієнтована на конкретного учня з його самоціннісними характеристиками. Диференційоване навчання у школі є ефективним, коли створюється сукупність науково обґрунтованих форм диференціації, які відповідають ідеям, педагогічним цінностям, покладеним в основу діяльності загально-освітнього навчального закладу.
|
|
Publisher |
Сайт Лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2013-10-07
|
|
Type |
Monograph
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3487/1/Mon-DZDN-2012-op.pdf
Васьківська, Галина Олексіївна and Кизенко, Василь Іванович (2013) Диференціація навчання: через цілісність, наступність і теоретичну обґрунтованість до якості освітнього процесу Discussion Paper. Сайт Лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна. |
|