Гуманістична парадигма фундаменталізації навчання у змісті освіти сучасної школи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3395/
|
|
Title |
Гуманістична парадигма фундаменталізації навчання у змісті освіти сучасної школи
Humanistic paradigm of fundamentalization of training in the content of education modern school |
|
Creator |
Барановська, Олена Володимирівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Актуальним питанням на сучасному етапі залишається змістове наповнення предметів історичного циклу та гуманітарних предметів. З цією метою здійснено анкетування вчителів та учнів старших класів шкіл м. Києва.
Pressing issue at present is the content of items of the historical cycle and humanities subjects. For this purpose, a survey was conducted of teachers and high school students in Kyiv. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3395/1/Tza13_13_BOV.pdf
- Барановська, Олена Володимирівна (2013) Humanistic paradigm of fundamentalization of training in the content of education modern school In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2013 рік Інститут педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 114-115. |
|