Дидактичні умови застосування методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3388/
|
|
Title |
Дидактичні умови застосування методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання
|
|
Creator |
Бондар, Світлана Пилипівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Дослідно-експериментальна робота підтвердила гіпотезу про те, що рівень навчально-пізнавальної активності й рівень навчальних досягнень учнів основної школи можуть істотно підвищитися за умови диференціації навчання та застосування методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів.
|
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3388/1/Tza2011_BSP.pdf
Бондар, Світлана Пилипівна (2012) Дидактичні умови застосування методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2011 рік Інститут педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 20-21. |
|