Принципи постановки навчальних цілей у модульній методології Міжнародної Організації Праці
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3364/
|
|
Title |
Принципи постановки навчальних цілей у модульній методології Міжнародної Організації Праці
|
|
Creator |
Аніщенко, В.М.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.09 Organization of instruction 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
Однією з найголовніших складових процесу навчання є постановка навчальних цілей. Від цієї складової залежить правильність формування змісту навчання, а відтак і його результат. Особливої актуальності цей процес набуває у професійній підготовці виробничого персоналу оскільки, у кінцевому рахунку він впливає на формування продуктивності виробництва. У статті автор намагається висвітлити принципи і підходи до формування цілей професійного навчання та їх взаємозв’язок з цілями виробництва. Одной из важнейших составляющих процесса обучения является постановка учебных целей. От этой составляющей зависит правыльность формирования содержания обучения и, таким образом – его результат. Особую актуальность это процесс приобретает в профессиональной подготовке производственного персонала поскольку, в конечном счете, он влияет на формирование производительности производства. В статье автор делает попытку осветить принципы и подходы к формированию целей профессионального обучения ы их взаимосвязь с целями производства. |
|
Publisher |
Ленінградський державний університет (ЛДУ) імені А.С.Пушкіна
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3364/1/%D0%92_%D1%85%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%89%D0%B5_%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0__%D1%86%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B9.pdf
- Аніщенко, В.М. (2013) Принципи постановки навчальних цілей у модульній методології Міжнародної Організації Праці Образование как фактор развития интеллектуально-нравственного потенциала личности и современного общества»: Материалы международной научной конференции 28 – 29 ноября 2013 года (1). pp. 201-213. ISSN 978-5-8290-1344-8 |
|