Компетентнісний підхід до змісту освіти в умовах його фундаменталізації
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3332/
|
|
Title |
Компетентнісний підхід до змісту освіти в умовах його фундаменталізації
|
|
Creator |
Бондар, Світлана Пилипівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Парадигма особистісно орієнтованого навчання в центр освітнього процесу ставить учня як активного суб’єкта, який здобуває освіту у формі «особистісного знання». Кожен суб’єкт освітнього процесу розглядається як особистість, яка формує і розвиває власний інтелект. Саме тому справжнім фундаментальним знанням є саме «особистісне знання», що є основою сформованих компетентностей.
|
|
Publisher |
Лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3332/1/DTiP_12_1_BSP.pdf
Бондар, Світлана Пилипівна (2012) Компетентнісний підхід до змісту освіти в умовах його фундаменталізації In: Дидактика: теорія і практика Лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 20-22. ISBN ISBN: 978-966-660-833-1 |
|