Естетична культура майбутніх учителів образотворчого мистецтва у контексті інтегративного підходу
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3221/
|
|
Title |
Естетична культура майбутніх учителів образотворчого мистецтва у контексті інтегративного підходу
Aesthetic culture of the future teachers of fine arts in the context of integrative campaign |
|
Creator |
Сотська, Г.І.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study 7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture. |
|
Description |
У статті аналізуються теоретичні засади інтегрованого підходу до формування естетичної культури майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Наголошуюється на необхідності оновлення змісту художньо-педагогічної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва на засадах інтегративного підходу.
The paper analyzes the theoretical foundations of an integrated approach to aesthetic culture of the future teachers of the fine arts. Focuses on the need to update the content of artistic and pedagogical training of future teachers of fine arts based on an integrative approach. |
|
Publisher |
МНУ Імені В.О.Сухомлинського
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3221/1/%D0%95%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%A2%D0%98%D0%A7%D0%9D%D0%90_%D0%9A%D0%A3%D0%9B%D0%AC%D0%A2%D0%A3%D0%A0%D0%90_%D0%9C%D0%90%D0%99%D0%91%D0%A3%D0%A2%D0%9D%D0%86%D0%A5_%D0%A3%D0%A7%D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%86%D0%92_%D0%9E%D0%91%D0%A0%D0%90%D0%97%D0%9E%D0%A2%D0%92%D0%9E%D0%A0%D0%A7%D0%9E%D0%93%D0%9E_%D0%9C%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%A6%D0%A2%D0%92%D0%90_%D0%A3_%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A2%D0%95%D0%9A%D0%A1%D0%A2%D0%86.pdf
- Сотська, Г.І. (2012) Aesthetic culture of the future teachers of fine arts in the context of integrative campaign Педагогічна майстерність: теорія і технології. Збірник наукових праць , 1 (36). pp. 63-67. |
|