Record Details

Психолого-педагогічна технологія розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3197/
 
Title Психолого-педагогічна технологія розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів
Psychological and educational technology professional identity development of vocational-technical schools
 
Creator Радзімовська, О. В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description В статті пропонується для ознайомлення авторська психолого-педагогічна технологія розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів. Представлена загальна класифікація параметрів технології. Розглянуто її структуру, зміст, особливості організаційно-методичного забезпечення.
Psychological and pedagogical technology of development of professional identity of students in professional and technical educational establishments is offered by the author in the article. General classification of parameters of technology is presented. Its structure, contents, peculiarities of the organizational and methodical providing are considered.
 
Publisher Prague:Vedecko vydavatelske centrum «Sociosfera-CZ»
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3197/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85.-%D0%BF%D0%B5%D0%B4.%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2.%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84.%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82.%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2_%D0%9F%D0%A2%D0%9D%D0%97_%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BE_22.01.14.pdf
- Радзімовська, О. В. (2014) Psychological and educational technology professional identity development of vocational-technical schools Identity of a personality and a group: psycho-pedagogical and sociocultural aspects: materials of the international scientific conference on January 27-28, 2014. , 1 (1). pp. 90-100. ISSN ISBN 978-80-87786-95-6