Формування професійно значущих якостей особистості у математичній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3044/
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?Z21ID=&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&S21STN=1&S21REF=10&S21FMT=juu_all&C21COM=S&S21CNR=20&S21P01=0&S21P02=0&S21P03=PREF=&S21COLORTERMS=0&S21STR=Pippo |
|
Title |
Формування професійно значущих якостей особистості у математичній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю
Formation of Personality’s Professionally Significant Qualities in Students’ Mathematical Training at Vocational Schools of Building profile |
|
Creator |
Гириловська, І.В.
|
|
Subject |
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
|
|
Description |
У статті виділені основні професійно значущі якості особистості майбутнього будівельника та розглянуті фактори, що впивають на їх формування у процесі математичної підготовки учнів професійно-технічних навчальних закладів.
В статье выделены основные профессионально значимые качества личности будущего строителя и рассмотрены факторы, влияющие на их формирование в процессе математической подготовки учащихся профессионально-технических учебных заведений The article determines main professionally significant qualities of a future builder’s personality and considers the factors that influence their formation in the process of students’ mathematical training at vocational schools. |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3044/1/Hyrylovska_%281%29.pdf
- Гириловська, І.В. (2011) Формування професійно значущих якостей особистості у математичній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю Педагогіка і психологія професійної освіти , 5. ISSN 2218-5186 |
|