Упровадження інноваційних освітніх технологій у навчально-виховний процес ПТНЗ
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2959/
http://vlp.com.ua/node/774 |
|
Title |
Упровадження інноваційних освітніх технологій у навчально-виховний процес ПТНЗ
Внедрение инновационных образовательных технологий в учебно-воспитательный процесс ПТУ Implementation of innovative educational technologies into educational process in vocational school |
|
Creator |
Вайнтрауб, М.А.
|
|
Subject |
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
|
|
Description |
Стаття присвячена проблемі реформування системи професійної освіти, зокрема упровадженню інтегрованого розвивального навчання з метою підготовки майбутніх кваліфікованих працівників на якісно новий рівень.
Статья посвящена проблеме реформирования системы профессионального образования, в частности внедрению интегрированного развивающего обучения с целью подготовки квалифицированных работников на качественный уровень. The article deals with the problem of reforming the system of vocational education, in particular the introduction of an integrated development education in order to prepare skilled workers for high-quality standard. Key words: integrated developing education, innovative educational technologies. |
|
Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2959/1/%D0%A3%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85_%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B9_doc.pdf
- Вайнтрауб, М.А. (2010) Implementation of innovative educational technologies into educational process in vocational school Pedagogy and Psychology of Professional Education, 1-2 (157). pp. 91-98. ISSN 2218-5186 |
|