Використання технології колективної розумової діяльності у процесі навчання студентів економічного профілю
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2944/
|
|
Title |
Використання технології колективної розумової діяльності у процесі навчання студентів економічного профілю
Использование технологии коллективной мыслительной деятельности в процессе обучения студентов экономического профиля Using technology collective mental activity in learning economic profile of students |
|
Creator |
Артюшина, М.В.
|
|
Subject |
378 Higher education. Universities. Academic study
|
|
Description |
У статті розглядається проблема недосконалості наявних технологій навчання для вирішення актуальних завдань сучасної економічної освіти в Україні та показується можливість використання технології колективної розумової діяльності у процесі навчання студентів економічного профілю.
В статье рассматривается проблема несовершенства имеющихся технологий обучения для решения актуальных задач современной экономического образования в Украине и показывается возможность использования технологии коллективной мыслительной деятельности в процессе обучения студентов экономического профиля. The article is dedicated problem of imperfect learning technologies available to address urgent problems of modern economic education in Ukraine and shows the use of the technology of collective thinking activity in the learning process of students in economics. |
|
Publisher |
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2944/1/%D1%81%D1%82_%D0%90%D1%80%D1%82%D1%8E%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BB_%D1%80%D0%BE%D0%B7_%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB.pdf
- Артюшина, М.В. (2013) Using technology collective mental activity in learning economic profile of students Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. – Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики, 19 (29). pp. 101-105. ISSN 966-660-082-Х |
|