Акмеологічний підхід до розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2924/
|
|
Title |
Акмеологічний підхід до розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів
Акмеологический подход к развитию информационно-аналитической компетентности руководителей профессионально-технических учебных заведений |
|
Creator |
Петренко, Лариса Михайлівна
|
|
Subject |
001 Science and knowledge in general. Organization of intellectual work
004 Computer science and technology. Computing. Data processing 303 Methods of the social sciences 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
В статті висвітлені особливості акмеологічного підходу до розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів; обґрунтовані інформаційно-аналітичні уміння, сформованість яких забезпечує поетапну реалізацію інформаційно-аналітичної діяльності в процесі управління професійно-технічним навчальним закладом.
В статье освещенные особенности акмеологического подхода к развитию информационно-аналитической компетентности руководителей профессионально-технических учебных заведений; обоснованны информационно-аналитические умения, сформированность которых обеспечивает поэтапную реализацию информационно-аналитической деятельности в процессе управления профессионально-техническим учебным заведением. |
|
Publisher |
НМетАУ
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2924/1/%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE__%D0%9B_%D0%B0%D0%BA%D0%BC%D0%B5_%D0%86%D0%90%D0%9A_%D0%9A%D1%80_%D0%A0%D1%96%D0%B3_12_Copy.pdf
- Петренко, Лариса Михайлівна (2012) Акмеологічний підхід до розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів Теорія та методика електронного навчання (3). pp. 256-266. |
|