Підготовка до інформаційно-аналітичної діяльності керівників навчальних закладів у системі неперервної освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2777/
|
|
Title |
Підготовка до інформаційно-аналітичної діяльності керівників навчальних закладів у системі неперервної освіти
Подготовка к информационно-аналитической деятельности руководителей профессионально-технических учебных заведений в системе непрерывного образования |
|
Creator |
Петренко, Лариса Михайлівна
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.07 Management aspects of educational institutions |
|
Description |
Автор акцентує увагу на необхідності розроблення та обґрунтування теоретико-методичних засад змісту розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів в системі науково-методичної роботи, побудованої на основі поетапного формування умінь розв’язувати інформаційно-аналітичні завдання управлінської сфери.
Автор акцентирует внимание на необходимости разработки и обоснования теоретико-методических основ содержания развития информационно-аналитической компетентности руководителей профессионально-технических учебных заведений в системе научно-методической работы, построенной на основе поэтапного формирования умений решать информационно-аналитические задания управленческой сферы. |
|
Publisher |
КІСКЗ
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2777/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2_%D0%BA%D0%BD_%D0%9E%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B8_2011_Copy.pdf
- Петренко, Лариса Михайлівна (2011) Подготовка к информационно-аналитической деятельности руководителей профессионально-технических учебных заведений в системе непрерывного образования In: Сучасні проблеми підготовки фахівців до соціальної та культурної діяльності: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції КІСКЗ, м.Київ, Україна, pp. 251-253. |
|