Структурування інформації в управлінні якістю підготовки кваліфікованих робітників
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2765/
|
|
Title |
Структурування інформації в управлінні якістю підготовки кваліфікованих робітників
Структурирование информации в управлении качеством подготовки квалифицированніх рабочих |
|
Creator |
Петренко, Лариса Михайлівна
|
|
Subject |
004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37.02 General questions of didactics and method 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
У систему структурування інформації, що складає зміст освіти, окрім дидактичних принципів вчені включають джерела, чинники та критерії. Засоби, методи і форми навчання повинні бути адекватні змісту. Завдяки інтегрованій взаємодії цих компонентів може здійснюватися професійна підготовка в змістовому та організаційному аспекті, а також цілісність процесу і результату відповідно до державного стандарту освіти на кожному рівні підготовки кваліфікованого робітника, що сприятиме підвищенню якості професійно-технічної освіти. Навчання як традиційне, так і з використанням сучасних інформаційних технологій, повинне сприяти не тільки формуванню знань, умінь і навичок учня, а й виступати важливішою умовою формування особистості, світоглядна спрямованість якої проявляється у розумінні й оцінюванні дійсності, в соціальній поведінці, вчинках, а головне – в її діяльності. Сучасні підходи до підготовки кваліфікованих робітників є свідченням того, що не можна говорити про непохитність і неможливість змін їх структури, адже все має розвиватися.
В систему структуризации информации, которая составляет содержание образования, кроме дидактичных принципов ученые включают источники, факторы и критерии. Средства, методы и формы обучения должны быть адекватны содержанию. Благодаря интегрированному взаимодействию этих компонентов может осуществляться профессиональная подготовка в смысловом и организационном аспекте, а также целостность процесса и результата в соответствии с государственным стандартом образования на каждом уровне подготовки квалифицированного рабочего, который будет способствовать повышению качества профессионально-технического образования. Обучение как традиционная, так и с использованием современных информационных технологий, должна способствовать не только формированию знаний, умений и навыков ученика, но и выступать в качестве более важного условия формирования личности, мировоззренческая направленность которой проявляется в понимании и оценке действительности, в социальном поведении, поступках, а главное - в ее деятельности. Современные подходы к подготовке квалифицированных рабочих являются свидетельством того, что нельзя говорить о непоколебимости и невозможности изменений их структуры, так как все должно развиваться. |
|
Publisher |
ІМА-прес, Дніпропетровськ
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2765/1/%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F_%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4_2011_Copy.pdf
- Петренко, Лариса Михайлівна (2011) Структурирование информации в управлении качеством подготовки квалифицированніх рабочих Забезпечення якості освіти: теорія і практика: монографія. pp. 130-157. ISSN 978-966-331-436-5 |
|