Саморозвиток особистості викладача ПТНЗ у процесі його педагогічної діяльності
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2738/
|
|
Title |
Саморозвиток особистості викладача ПТНЗ у процесі його педагогічної діяльності
Self-development of personality of teacher vocational training school in the process of his pedagogical activity |
|
Creator |
Вовковінський, М.І.
|
|
Subject |
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
|
|
Description |
Розглядається саморозвиток особистості викладача ПТНЗ, скерований на розвиток загальнопрофесійних та особистісних спеціальних якостей, мають соціальне спрямування.
Рассматривается саморазвитие личности преподавателя ПТНЗ, направленное на развитие общепрофессиональных и личностных специальных качеств, имеют социальное направление. Self-development of personality of teacher vocational training school, directed on development of the in general lines professional and personality special qualities is examined, have social direction. |
|
Publisher |
Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
|
|
Date |
2011-04-04
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2738/1/%D0%A1%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA_%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%87%D0%B0_%D0%9F%D0%A2%D0%9D%D0%97_%D1%83_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%96_%D0%B9%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96..pdf
- Вовковінський, М.І. (2011) Self-development of personality of teacher vocational training school in the process of his pedagogical activity In: Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 154-155. |
|