Деякi психолого-педагогiчнi проблеми використання засобiв нових iнформацiйних технологій у навчальному процесi середнього закладу освiти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2725/
|
|
Title |
Деякi психолого-педагогiчнi проблеми використання засобiв нових iнформацiйних технологій у навчальному процесi середнього закладу освiти
Some psychological and pedagogic problems of use of the means of new informational technologies in studying process of secondary educational institution |
|
Creator |
Жук, Ю.О.
|
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
В роботі розглянуто психолого-педагогiчнi проблеми використання iнформацiйних технологій на різних етапах шкільного навчального процесу.
The work considers psychological and pedagogic problems of use of informational technologies on different stages of school studying process. |
|
Publisher |
Комп'ютер у школi та сiм'ї
|
|
Date |
1998
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2725/1/%D0%94%D0%B5%D1%8F%D0%BA%D0%B8_%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8_%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%B2_%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85_%D1%96%D0%BD%D1%84_%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD_%D1%83_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86_%D1%81%D0%B5%D1%80_%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB_%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8-%D0%B2_%D0%A1%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf
- Жук, Ю.О. (1998) Some psychological and pedagogic problems of use of the means of new informational technologies in studying process of secondary educational institution Комп'ютер у школi та сiм'ї, 4. pp. 7-10. |
|