Поєднання професійного навчання і виробничої праці учнів як наукова проблема професійної педагогіки
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2669/
http://ipto.kiev.ua |
|
Title |
Поєднання професійного навчання і виробничої праці учнів як наукова проблема професійної педагогіки
The combination of professional training and production work students as a scientific problem professional pedagogy |
|
Creator |
Смоляна, Н.В.
|
|
Subject |
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
|
|
Description |
У статті аналізується поєднання професійного навчання з виробничою працею у професійно-технічних навчальних закладах як проблема професійної педагогіки, наведені характеристики її змісту, мети, задач, складові аспекти у наукових педагогічних дослідженнях.
В статье анализируется соединение профессионального обучения с производственным трудом в профессионально-технических учебных заведениях как проблема профессиональной педагогики, охарактеризованы ее содержание, цели, задачи, составляющие аспекты в научных педагогических исследованиях. In article connection of vocational training with productive work in professional educational institutions as a problem of professional pedagogics is analyzed, the purposes, the problems making aspects in scientific pedagogical researches are characterised its maintenance. |
|
Publisher |
ТОВ Фірма "Планер" м. Вінниця, Україна
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2669/1/%D0%A1%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B0%5B1%5D_%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F.pdf
- Смоляна, Н.В. (2010) The combination of professional training and production work students as a scientific problem professional pedagogy Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. праць (26). pp. 88-93. ISSN ISBN 978-966-2337-01-3 |
|