Теоретичні основи розроблення державних стандартів професійно-технічної освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2536/
|
|
Title |
Теоретичні основи розроблення державних стандартів професійно-технічної освіти
|
|
Creator |
Лук'яненко, Г.І.
|
|
Subject |
37 Education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
Стаття розкриває концептуальні підходи до модернізації системи професійної освіти і навчання, які обумовлені суспільно-економічними змінами, стрімким розвитком ринкових відносин в сфері праці. Оновлення системи професійної освіти і навчання потребує реформування як моделі підготовки кваліфікованого робітника, її перехід від реагуючої до випереджувальної, так і нормативної бази, зокрема державних стандартів професійно-технічної освіти. На думку автора статті, розроблення освітніх стандартів базуватиметься на засадах поєднання принципів фундаменталізації та гнучкості, де провідним підходом виступатиме модульно-компетентнісний
Socio-economic changes were created by terms for reformation of the system of vocation education and skill training. The development of the standards of vocation education and skill training of new generation is necessary today. Fundamental principles of the standards of vocation education and skill training of new generation are principle of solidity and principle of flexibility В статье поданы концептуальные подходы к модернизации профессионального образования и обучения, которые продиктованы социально-экономическими изменениями, стремительным развитием рыночных отношений в сфере труда. Обновление системы профессионально-технического образования требует реформирования как самой модели подготовки квалифицированных рабочих, переход её от реагирующей к опережающей, так и нормативной базы, а именно – стандартов профессионально-технического образования. По мнению автора статьи, разработка образовательных стандартов будет осуществляться на основе принципов фундаментальности и гибкости, при этом ведущим подходом будет модульно-компетентностный |
|
Publisher |
Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2536/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BF%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%D0%B4%D0%BE_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%82%D1%96%D0%B2_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE_%28%D0%92%D0%BE%D1%81%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%29.pdf
- Лук'яненко, Г.І. (2011) Теоретичні основи розроблення державних стандартів професійно-технічної освіти Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України (1). pp. 40-45. ISSN 2223-5752 |
|