Розвиток обдарованості учня в художньо-освітньому просторі спеціалізованого мистецького закладу
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2339/
http://ipv.org.ua/data/works/1_2012.pdf |
|
Title |
Розвиток обдарованості учня в художньо-освітньому просторі спеціалізованого мистецького закладу
|
|
Creator |
Комаровська, О.А.
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture. |
|
Description |
Стаття розглядає особливості освітнього простору, який в умовах початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу (школи естетичного виховання) трансформується в художньо-освітній. Аналізується специфіка художньо-освітнього простору, обґрунтовуються провідні принципи, педагогічні умови розвитку обдарованості учнів, вибудовується ієрархія компонентів структури простору, який складається з різнофункціональних мікропросторів. Це дозволяє прогнозувати динаміку впливу художньо-освітнього простору на розвиток обдарованості учнів - суб’єктів у взаємодії з іншими суб’єктами.
This article deals with the specific of educational space in esthetic educational school as artistic-educational. Guiding principles and pedagogical conditions of the development of students talent are being justified; hierarchical components structure of such space is being developed, which consists of diverse micro-spaces allowing us to predict the dynamics of the impact of art and educational space on the development of talented students–actors interacting with other actors |
|
Publisher |
РВВ КДПУ ім. В. Винниченка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
cc_by_nc_sa
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2339/1/komarovska_2012_book_1.PDF
- Комаровська, О.А. (2012) Розвиток обдарованості учня в художньо-освітньому просторі спеціалізованого мистецького закладу Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 1 (16). pp. 113-121. ISSN ISBN 978-966-7406-72-1 |
|