Record Details

Розвиток обдарованості учня в художньо-освітньому просторі спеціалізованого мистецького закладу

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2339/
http://ipv.org.ua/data/works/1_2012.pdf
 
Title Розвиток обдарованості учня в художньо-освітньому просторі спеціалізованого мистецького закладу
 
Creator Комаровська, О.А.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description Стаття розглядає особливості освітнього простору, який в умовах початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу (школи естетичного виховання) трансформується в художньо-освітній. Аналізується специфіка художньо-освітнього простору, обґрунтовуються провідні принципи, педагогічні умови розвитку обдарованості учнів, вибудовується ієрархія компонентів структури простору, який складається з різнофункціональних мікропросторів. Це дозволяє прогнозувати динаміку впливу художньо-освітнього простору на розвиток обдарованості учнів - суб’єктів у взаємодії з іншими суб’єктами.
This article deals with the specific of educational space in esthetic educational school as artistic-educational. Guiding principles and pedagogical conditions of the development of students talent are being justified; hierarchical components structure of such space is being developed, which consists of diverse micro-spaces allowing us to predict the dynamics of the impact of art and educational space on the development of talented students–actors interacting with other actors
 
Publisher РВВ КДПУ ім. В. Винниченка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Rights cc_by_nc_sa
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2339/1/komarovska_2012_book_1.PDF
- Комаровська, О.А. (2012) Розвиток обдарованості учня в художньо-освітньому просторі спеціалізованого мистецького закладу Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 1 (16). pp. 113-121. ISSN ISBN 978-966-7406-72-1