Record Details

Методи психодіагностики у професійному самовизначенні учнівської молоді

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2303/
 
Title Методи психодіагностики у професійному самовизначенні учнівської молоді
 
Creator Мельник, О.В.
Злочевська, Л.С.
Гончар, Н.С.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У методичному посібнику представлені результати експериментальних досліджень у галузі теорії та методики професійної орієнтації, трудового та професійного виховання; розкриті проблеми професійного самовизначення учнівської молоді в умовах розгортання ринкових процесів; обґрунтовані та систематизовані методи психодіагностики професійного самовизначенні учнівської молоді в процесі оволодіння ними обраною робітничою професією у системі професійно-технічної освіти; окреслені традиційні та перспективні напрями розвивального психолого-педагогічного і діагностичного супроводу професійної орієнтації учнів, які забезпечують здійснення особистістю розгорнутого в часі й відносно самостійного пошуку професій з урахуванням, передусім, власних інтересів і можливостей, а лише згодом кон’юнктури ринку праці робітничих професій.
В методическом пособии представлены результаты экспериментальных исследований в отрасли теории и методики профессиональной ориентации, трудового и профессионального воспитания; раскрыты проблемы профессионального самоопределения учащейся молодежи в условиях развертывания рыночных процессов; обоснованы и систематизированы методы психодиагностики профессионального самоопределения учащейся молодежи в процессе овладения ими избранной рабочей профессии в системе профессионально-технического образования; очерчены традиционные и перспективные направления развивающего психолого-педагогического и диагностического сопровождения профессиональной ориентации учащихся, которые обеспечивают осуществление личностью развернутого во времени и относительно самостоятельного поиска профессий с учетом, прежде всего, собственных интересов и возможностей, а лишь впоследствии конъюнктуры рынка труда рабочих профессий.
In a methodical manual the results of experimental researches are presented in industries of theory and method of professional orientation, labour and professional educations; the problems of professional self-determination of studying young people are exposed in the conditions of development of market processes; grounded and the methods of psychoactivator of professional self-determination of studying young people are systematized in the process of capture by them to the select working profession in the system of professionally and technical; traditional and perspective directions of developing psychological and pedagogical and diagnostic accompaniment a professional orientation are outlined student, which provide realization personality unfolded in time and in relation to the independent search of professions recognition, foremost, own interests and possibilities, and only afterwards the states of affairs of labour-market workings professions.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2012
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2303/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8.pdf
Мельник, О.В., Злочевська, Л.С. and Гончар, Н.С. (2012) Методи психодіагностики у професійному самовизначенні учнівської молоді Педагогічна думка, м.Київ, Україна. ISBN 978-966-644-240-9