Record Details

Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2266/
http://xn----ftbeziiblod5b.xn--p1ai/assets/files/%D0%9F%D0%A1%D0%9D-1.pdf
 
Title Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти
Teacher axiology in the modernization of vocational teacher education
 
Creator Калюжна, Т.Г.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У дослідженні проаналізовано концептуальні засади педагогічної аксіології як базису ціннісного освіти сучасного вчителя з позицій розгляду духовних пріоритетів у структурі особистісних орієнтацій . Визначено ціннісні орієнтації сучасного педагога з виділенням рівнів функціонування аксіологічного простору як орієнтира для виявлення динаміки розвитку ціннісних основ особистості . У роботі показані тенденції розвитку ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя у процесі підготовки його до професійної діяльності , а при відповідній організації роботи в умовах вивчення педагогічних дисциплін - підвищення духовної складової професійної культури . Відзначено , що нова модель українського педагогічної освіти повинна грунтуватися на українських національних традиціях , надбаннях вітчизняної педагогіки і критично осмисленому досвіді зарубіжжя.
The study analyzed the conceptual foundations of pedagogical axiology values ​​education as the basis of the modern teacher positions with consideration of spiritual priorities in the structure of personal orientations . Defined value orientation of the modern teacher with the release levels of functioning aksiologicheskogo space as a guide to identify the dynamics of the value bases of personality. The paper shows the development trend of the value orientations of the future teacher in the process of preparing it for professional work , and at the appropriate organization of the study in terms of pedagogical disciplines - improving the spiritual component of the professional culture . Noted that the new model Ukrainian teacher education should be based on Ukrainian national traditions , acquisitions of national pedagogy and critically meaningful experience abroad.
 
Publisher Центр наукового знання "Логос"
Center of scientific knowledge "Logos"
 
Date 2011-08-11
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2266/1/%D0%9F%D0%95%D0%94%D0%90%D0%93%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%90_%D0%90%D0%9A%D0%A1%D0%86%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%AF_%D0%92_%D0%A3%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%90%D0%A5_%D0%9C%D0%9E%D0%94%D0%95%D0%A0%D0%9D%D0%86%D0%97%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%87_%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A4%D0%95%D0%A1%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%9E%D1%81%D0%B0%D0%B0%D0%B0_%281%29.pdf
- Калюжна, Т.Г. (2011) Teacher axiology in the modernization of vocational teacher education Collected Works: Problems of Modern Science (1). pp. 141-147.