Record Details

Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2223/
 
Title Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти
Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти
Психологические аспекты работы с детьми с особенные образовательными потребностями в условиях инклюзивного образования
 
Creator Манилова, Лідія Михайлівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description Система освіти в Україні розглядається як основа національного і духовного відродження суспічьства. Основне завдання якої полягає у вихованні покоління людей, в тому числі і людей обмеженими можливостями здоров'я, які здатні оберігати та примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства, розвивати і зміцнювати незалежну, соціальну та правову державу як складову європейської та світової спільноти. Сучасною світовою тенденцією є прагнення соціальної адаптації осіб з обмеженими можливостями здоров 'я, з особливостями психофізичного розвитку, кількість яких досягає 10-12% населення. Одним із перспективних напрямків освіти дітей з обмеженими можливостями здоров'я є їх інклюзивна освіта в загаііьноосвітніх навчальних закладах, та психологічний супровід розвитку і навчання цих дітей, їх успішній соціальній адаптації та включення в життя спільноти.
Tlie education system in Ukraine is viewed as the basis of national and spiritual revival of society. The main objective of which is to raise a generation of people, including people with disabilities, who are able to save and increase the values of national culture and civil society to develop and strengthen the rule of law as an independent component of the European and world community. Today's global trend is the desire of social adaptation of people with disabilities, with special needs, the amount of which reaches 10-12% of the population. One of the perspective directions of education of children with disabilities is their inclusive education in mainstream schools. This article discusses some aspects of psychological support cognitive development and learning of children and their successful rehabilitation and integration into society.
Система образования в Украине рассматривается как основа национального и духовного возрождения общества. Основная задача которой состоит в воспитании поколения людей, в том числе и людей с ограниченными возможностями здоровья, которые способны сберегать и приумножать ценности национальной культуры и гражданского общества, развивать и укреплять независимое правовое государство как составляющую европейского и мирового сообгцества. Современной мировой тенденцией является стремление социальной адаптации людей с ограниченными возможностями здоровья, с особенностями психофизического развития, количество которых достигает 10-12% населения. Одним из перспективных направлений образования детей с ограниченными возможностями здоровья является их инклюзивное образование в общеобразовательных учебных заведениях. В статье рассматриваются некоторые аспекты психологического сопровождения когнитивного развития и обучения этих детей, их успешной социальной реабилитации и включения в жизнь общества.
 
Publisher «Гнозіс»
 
Date 2013
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2223/1/%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%8B%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
- Манилова, Лідія Михайлівна (2013) Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти Проблеми загальної та педагогічної психології. Збірник наукових праць Інститут психології імені Г.С. Костюка Національної АПН України , 2 (15). pp. 147-155. ISSN 2077-2289