Record Details

Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2219/
УДК: 159.9:37.015.31+33
 
Title Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес
Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес
Психологические аспекты внедрения ИКТ в учебно-воспитательный процесс
 
Creator Гончаренко, Світлана Анатоліївна
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
1 Philosophy. Psychology
37 Education
 
Description Світ інформаційно-комп'ютерних технологій з кожним днем впроваджується в усе нові сторони життя суспільства. Бажаючи не відставати від загальних тенденцій світового розвитку педагоги намагаються залучити ІКТ в навчально-віаовний процес, однак розуміють це залучення як просте використання можливостей комп'ютерних технологій для посилення наочності викладання. Існують навіть погляди, що ІКТ самі по собі мають дидактичні властивості, а відтак ефекти від їх застосування є самоочевидними і не потребують додаткового наукового обґрунтування При цьому педагоги забувають, що сучасний інформаційний світ, базований на комп ютернгіх технологіях являє собою абсолютно нове явище, новий простір, пізнання якого і маніпулювання в якому викликає зміни в когнітивному розвитку дітей. Тому ефективне залучення ІКТ є навчально-виховний процес можливе лише на базі повноцінного розуміння та врахування тих феноменів, які пород:жуються і стимулюються комп'ютерним середовищем.
The world of information and computer technology' being introduced every day in nil the new aspects of society. Wanting to keep up with the general trends of world development educators are trying to attract ICT in the educational process, but understand this engagement as a simple use of computer technology to enhance the clarity of teaching. There are even opinions that ICT alone with didactic properties, and thus the effects of their use is self-evident and do not require additional scientific justification Tims teachers forget that the modem world of information, based on computer technology is a completely new phenomenon, a new space, whose knowledge and manipulation which causes changes in the cognitive development of children. Therefore, effective involvement of ICT in the educational process can only be based on a full understanding and consideration of those phenomena that are generated by computer and stimulated environment.
Мир информационно-компьютерных технологий с каждым днем внедряется во все новые стороны жизни общества. Желая не отставать от общих тенденций мирового развития педагоги пытаются привлечь ИКТ в учебно-воспитательный процесс, однако понимают это привлечение как простое использование возможностей компьютерных технологий для усиления наглядности преподавать. Существуют даже взгляды, ИКТ сами по себе имеют дидактические свойства, а затем эффекты от их применения являются самоочевидными и не требуют дополнительного научного обоснования При этом педагоги забывают, что современный информационный мир, основанный на компьютерных технологиях представляет собой совершенно новое явление, новый пространство, познание которого и манипулирования в котором вызывает изменения в когнитивном развитии детей. Поэтому эффективное привлечение ИКТ в учебно-воспитательный процесс возможно лишь на базе полноценного понимания и учета тех феноменов, которые порождаются и стимулируются, компьютерным средой.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка Національної АПН України
 
Date 2013
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2219/1/%D0%B3%D0%BE%D0%BD%D1%87%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
- Гончаренко, Світлана Анатоліївна (2013) Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес Проблеми загальної та педагогічної психології (15). pp. 58-65. ISSN 2077-2289