Record Details

Духовно християнські передумови cтановлення ітересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2217/
УДК: 27-42+37.015.3:005.32:001
 
Title Духовно християнські передумови cтановлення ітересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві
Духовно християнські передумови cтановлення ітересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві
Духовно-христианские предпосылки становления интересов младших школьников в современном информационном обществе
 
Creator Верещак, Євген Прокопович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
2 Religion. Theology
37 Education
 
Description Статтю присвячено деяким підходам та принципам активізації когнітивно-розвивапьного, духовно-морального і мотітаційно-поведінкового потенціалу учнів молодшого шкільного віку. Зроблено спробу на основі уточненої парадигми „Християнство" сформулювати концепцію творчо-діяльнісної моделі єдності учня-вчителя-псгаолога (душеопікуна) внутрі „трикутника": сім'я-школа-церква. Апробовано метод зворотнього зв'язку між: досліджуваними і експериментатором (він може бути використаний шкільним психологом, вчителем, вихователем або душеопікуном), спрямованого на виявлення в учнів прихованих, інтересів та на поглиблення когнітивно-розвивальноі активізації школярів, розкриття їх внутрішнього світу-відкритості, довіри, щирості, потреби ділитися з дорослим найпотаємнігиими думками.
The article is dedicated to some approaches and principles of developing-cognitive, spiritual-moral and motivational and behavioral potential oj pupils of primary school. It was made an attempt to clarify paradigm "Christianity" to form concept of creative-active model of unity of pupil-teacher psychologist(counselors) inside of "triangle": family-school-church. Approved method of feedback between examined and experimentalist (it can be used by psychologist, teacher, educator and counselor), directed to discovering in pupils vested interests, and deepening of developing-cognitive activation of pupils, opening of their inside world-openness, trust, sincerity, necessity of sharing with adults by deepest inner thoughts.
Статья посвящена некоторым подходам и принципам когнитивно-развивающего, духовно-морального и мотивационно-поведенческого потенциала учеников младшего школьного возраста. Сделана попытка на основании уточненной парадигмы „Христианство" сформулировать концепцию творческо-деятельностной .модели единства ученика-учителя-психолога (душепопечителя) внутри „треугольника": семья-школа-церковь. Апробировано метод обратной связи между испытуемыми и экспериментатором (он может быть использован школьным психологом, учителем, воспитателем или тем же душепопечитепем), направленного на выявление в учащихся скрытых интересов и на углубление когнитивно-развивающей активизаііии школьников, раскрытия их внутреннего мира-открытости, доверия, искренности, потребности делиться со взрослыми даже сокровенными мыслями.
 
Publisher «ГНОЗІС», Інститут психології імені Г.С. Костюка Національної АПН України / За ред. С.Д. Максименка
 
Date 2013
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2217/1/%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%89%D0%B0%D0%BA.pdf
- Верещак, Євген Прокопович (2013) Духовно християнські передумови cтановлення ітересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві Проблеми загальної та педагогічної психології. Збірник наукових праць , 2 (XV). pp. 42-50. ISSN 2077-2289