Духовно християнські передумови cтановлення ітересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2217/
УДК: 27-42+37.015.3:005.32:001 |
|
Title |
Духовно християнські передумови cтановлення ітересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві
Духовно християнські передумови cтановлення ітересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві Духовно-христианские предпосылки становления интересов младших школьников в современном информационном обществе |
|
Creator |
Верещак, Євген Прокопович
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
2 Religion. Theology 37 Education |
|
Description |
Статтю присвячено деяким підходам та принципам активізації когнітивно-розвивапьного, духовно-морального і мотітаційно-поведінкового потенціалу учнів молодшого шкільного віку. Зроблено спробу на основі уточненої парадигми „Християнство" сформулювати концепцію творчо-діяльнісної моделі єдності учня-вчителя-псгаолога (душеопікуна) внутрі „трикутника": сім'я-школа-церква. Апробовано метод зворотнього зв'язку між: досліджуваними і експериментатором (він може бути використаний шкільним психологом, вчителем, вихователем або душеопікуном), спрямованого на виявлення в учнів прихованих, інтересів та на поглиблення когнітивно-розвивальноі активізації школярів, розкриття їх внутрішнього світу-відкритості, довіри, щирості, потреби ділитися з дорослим найпотаємнігиими думками.
The article is dedicated to some approaches and principles of developing-cognitive, spiritual-moral and motivational and behavioral potential oj pupils of primary school. It was made an attempt to clarify paradigm "Christianity" to form concept of creative-active model of unity of pupil-teacher psychologist(counselors) inside of "triangle": family-school-church. Approved method of feedback between examined and experimentalist (it can be used by psychologist, teacher, educator and counselor), directed to discovering in pupils vested interests, and deepening of developing-cognitive activation of pupils, opening of their inside world-openness, trust, sincerity, necessity of sharing with adults by deepest inner thoughts. Статья посвящена некоторым подходам и принципам когнитивно-развивающего, духовно-морального и мотивационно-поведенческого потенциала учеников младшего школьного возраста. Сделана попытка на основании уточненной парадигмы „Христианство" сформулировать концепцию творческо-деятельностной .модели единства ученика-учителя-психолога (душепопечителя) внутри „треугольника": семья-школа-церковь. Апробировано метод обратной связи между испытуемыми и экспериментатором (он может быть использован школьным психологом, учителем, воспитателем или тем же душепопечитепем), направленного на выявление в учащихся скрытых интересов и на углубление когнитивно-развивающей активизаііии школьников, раскрытия их внутреннего мира-открытости, доверия, искренности, потребности делиться со взрослыми даже сокровенными мыслями. |
|
Publisher |
«ГНОЗІС», Інститут психології імені Г.С. Костюка Національної АПН України / За ред. С.Д. Максименка
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2217/1/%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%89%D0%B0%D0%BA.pdf
- Верещак, Євген Прокопович (2013) Духовно християнські передумови cтановлення ітересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві Проблеми загальної та педагогічної психології. Збірник наукових праць , 2 (XV). pp. 42-50. ISSN 2077-2289 |
|