Record Details

Організаційні механізми управління діяльністю загальноосвітніх навчальних закладів у змісті підручника для керівництва

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1989/
 
Title Організаційні механізми управління діяльністю загальноосвітніх навчальних закладів у змісті підручника для керівництва
 
Creator Калініна, Л.М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розкрито сутність механізму управління, механізму
управління розвитком школи, організаційного механізму управління,
окреслено з позицій системології комплекс організаційного механізму
управління розвитком школи в сучасних умовах як предмет пізнання та
вивчення керівниками шкіл.
В статье раскрыты сущность механизма управления, механизма
управления развитием школы, организационного механизма, представлено
с позиции системологии комплекс организационного механизма
управления развитием школы в современных условиях как предмет
познания и изучения руководителями школ.
This article describes essence of mechanism of management,
mechanism of management development of school, organizational mechanism
of management is exposed in the article, outlined from positions systemologi
complex of organizational mechanism of management development of school in
modern terms as the article of cognition and study of schools leaders.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, "Педагогічна думка"
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1989/1/236_%D0%9A%D0%9B%D0%9C_%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D1%96_%D0%BC%D0%B5%D1%85%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%BC%D0%B8_%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Калініна, Л.М. (2012) Організаційні механізми управління діяльністю загальноосвітніх навчальних закладів у змісті підручника для керівництва Проблеми сучасного підручника. pp. 408-415.