Record Details

Психологічні чинники самодетермінації особистості в освітньому просторі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1942/
 
Title Психологічні чинники самодетермінації особистості в освітньому просторі
Psychological factors of self-identity in the educational space
 
Creator Максименко, С.Д.
Дзюбко, Л.В.
Капустюк, О.М.
Куценко-Лада, Г. В.
Крицька, О.М.
Мар’яненко, Л.В.
Мосійчук, В.В.
Пастушенко, В.С.
Пророк, Н.В.
Слободяник, Н.В.
Терещенко, Л. М.
Тимофєєва, Н.М.
Тополов, Є.П.
Федько, В.В.
Шатирко, Л.О.
Шевченко, Н.О.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Монографія присвячена актуальній проблемі психології самодетермінації особистості. Проаналізовано ряд теоретичних гіпотез, що конструюють складові частини загальної проблеми самодетермінації. Із сучасних методологічних позицій розглянуті проблеми джерел та рушіїв психічного розвитку та розвитку особистості. У монографії системно подано теоретичний аналіз і результати експериментальних досліджень проблеми самодетермінації суб’єкта, в контексті принципу становлення суб’єктності як процесу самозмінення особистості через різні форми активності. Розглядаються змістові й процесуальні характеристики та операційні показники самодетермінації особистості в їх взаємному співвіднесенні. Подаються діагностичні критерії, що відображують особистісний розвиток і кореспондують з самодетермінацією особистості. Презентовано систему психологічного супроводу процесу самодетермінації особистості, що включає діагностичні, розвивальні та корекційні методи. Для науковців, працівників у галузі практичної психології, викладачів, аспірантів та студентів ВНЗ України.
The monograph is devoted to the issue of Psychology of the individual self. Analyzed a number of theoretical hypotheses to construct parts of the general problem of the self. With modern methodological issues addressed positions of sources and drivers of mental development and personal development. The book presents a systematic theoretical analysis and experimental results the problem of self-entity in the context of the principle of subjectivity as a process of becoming samozminennya personality through various forms of activity. We consider the content and procedural characteristics and operating performance of the individual self in their mutual correlation. Served diagnostic criteria that reflect the personal development and self correspond with the individual. Presented system of psychological support for the process of self-identity, which includes diagnostic, developmental and corrective methods. For scientists, workers in the field of applied psychology, teachers and students of universities in Ukraine
 
Publisher Імекс-ЛТД
 
Date 2013
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1942/1/%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_871.pdf
- Максименко, С.Д., Дзюбко, Л.В., Капустюк, О.М., Куценко-Лада, Г. В., Крицька, О.М., Мар’яненко, Л.В., Мосійчук, В.В., Пастушенко, В.С., Пророк, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9510-1108 <http://orcid.org/0000-0002-9510-1108>), Слободяник, Н.В., Терещенко, Л. М., Тимофєєва, Н.М., Тополов, Є.П., Федько, В.В., Шатирко, Л.О. (orcid.org/0000-0002-1953-0656 <http://orcid.org/0000-0002-1953-0656>) and Шевченко, Н.О. (2013) Psychological factors of self-identity in the educational space Project Report. Імекс-ЛТД, м. Кіровоград, Україна.