Record Details

Аналіз результатів діагностики мотивації досягнень керівників професійно-технічних навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1922/
http:// visnyk.vntu.edu.ua
 
Title Аналіз результатів діагностики мотивації досягнень керівників професійно-технічних навчальних закладів
Анализ результатов диагностики мотивации дострижений руководителей профессионально-технических учебных заведений
Assessment results analysis of vocational school leader's achievement motivation
 
Creator Петренко, Лариса Михайлівна
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Трансформаційні процеси в професійно-технічній освіті зумовлюють активізацію людського потенціалу, що актуалізує необхідність врахування закономірностей поведінки і пов’язаної з цим мотивації досягнень як надійного предиктора ефективної інформаційно-аналітичної діяльності та постійного саморозвитку керівників професійно-технічних навчальних закладів. В статті розглядаються структура і зміст компонентів мотивації досягнень, аналізуються результати її діагностики. Одержані дані можуть бути використані для подальших досліджень порушеної проблеми. Вони є свідченням доцільності підготовки конкретних рекомендацій для управлінців професійно-технічної освіти щодо створення більш сприятливих умов мотивації досягнень у керівного персоналу професійно-технічних навчальних закладів.
Трансформационные процессы в профессионально-техническом образовании предопределяют активизацию человеческого потенциала, что актуализирует необходимость учета закономерностей поведения и связанной с ним мотивации достижений как надежного предиктора эффективной информационно-аналитической деятельности и постоянного саморазвития руководителей профессионально-технических учебных заведений. В статье рассматриваются структура и содержание компонентов мотивации достижений, анализируются результаты ее диагностики. Полученные данные могут быть использованы в дальнейших исследованиях данной проблемы. Они также указывают на целесообразность подготовки конкретных рекомендаций для управленцев профессионально-технического образования по созданию благоприятных условий мотивации достижений у руководящего персонала профессионально-технических учебных заведений.
Transformation trends in vocational education predetermine activation of human potentialities that drives the necessity of consideration of regularities of behaviour and related to it achievement motivation as a reliable predictor of efficient information and analytical activity and life-long personal development of vocational school leaders. The article examines the structure and content of components of achievement motivation, its assessment outcomes have been analysed. The obtained data can be used in further research of this issue. They also indicate the advisability of specific recommendations for vocational school leaders on development of favourable environment for achievement motivation of vocational educational establishment managerial staff.
 
Publisher Вінницький національний технічний університет
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1922/1/%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9B_%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A2%D0%A2%D0%AF.doc
- Петренко, Лариса Михайлівна (2013) Assessment results analysis of vocational school leader's achievement motivation Вісник Вінницького політехнічного інституту, 5 (110). pp. 129-133. ISSN 1997-9266