Практичні аспекти психофізіологічної готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності (на прикладі уваги – як вольового контролю)
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/1894/
|
|
Title |
Практичні аспекти психофізіологічної готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності (на прикладі уваги – як вольового контролю)
|
|
Creator |
Савченко, Тетяна Леонідівна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У роботі розглянуто основні положення готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності. Визначено ряд критеріїв, які на наш погляд можуть служити показниками готовності. Проаналізовано роль рефлексії, як процесу самопізнання і усвідомлення своїх мотиваційних спонукань до даного виду діяльності; і уваги, котра виступає в якості вольового контролю, за діяльністю, що виконується.
|
|
Publisher |
Міленіум, м. Київ, Україна
|
|
Date |
2005
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/1894/1/C%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_4%D1%82%D0%BE%D0%BC05.pdf
- Савченко, Тетяна Леонідівна (2005) Практичні аспекти психофізіологічної готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності (на прикладі уваги – як вольового контролю) Актуальні проблеми психології. Том. V: Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія. (4). pp. 176-181. ISSN 2072-4772 |
|