Record Details

Комунікативний підхід у становленні життєвих смислів підлітка

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1865/
 
Title Комунікативний підхід у становленні життєвих смислів підлітка
The communicative approach in the development of adolescent life meaning
 
Creator Гурлєва, Т.С.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
 
Description Розділ присвячено сімейній комунікації як смисловій взаємодії між членами родини. Розглядаються деякі дисгармонії сімейної комунікації і шляхи покращення процесу спілкування між батьками й дітьми. Аналізуються особливості становлення творчого життєвого задуму у підлітків, пропонується методика вивчення їх життєвих смислів. Техніка репертуарних граток Дж.Келлі дозволяє зазирнути у світ особистісних смислів, виявити ієрархію смислових конструктів, які є відображенням життєвого задуму підлітка. Ця методика дозволяє дослідити причини дисгармонійного розвитку особистості, а також порушень у сімейно-родинних стосунках. Життєві смисли, умови й особливості їх становлення і реалізації можна вивчати за допомогою методу Q-сортування К. Роджерса і методики вивчення смисложиттєвих орієнтацій Д. О. Леонтьєва.
The section dwells upon family communication as a meaningful interaction between family members. Certain disharmony of family communication and ways to improve the communication process between parents and children are considered. Specific features of formation of adolescent creative idea of life are analysed and the technique of studying their life meaning is offered. George Kelly's repertory grid technique allows a glimpse into the world of personal meaning; helps identify a hierarchy of semantic constructs that reflect the teenager’s life plan. This technique allows investigating the causes of disharmonious personality development and disorders in the family and family relationships. The meaning of life, conditions and characteristics of their formation and implementation can be studied using Rogers' Q-sort technique and methods of studying life purpose orientations by D.O.Leontiev.
 
Publisher Главник
 
Date 2006
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1865/1/%D0%93%D1%83%D1%80%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B0_%282006%29_%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4_%D1%83_%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%96_%D0%B6%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%94%D0%B2%D0%B8%D1%85_%D1%81%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B2_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BA%D0%B0.pdf
Гурлєва, Т.С. (2006) The communicative approach in the development of adolescent life meaning Зарубіжні школи сімейної психотерапії у вітчизняному соціокультурному контексті. "Психологічна допомога сім"ї". Книга 2. Навчальний посібник (у 3 книгах) / За заг. ред. 3.Г. Кісарчук . Главник, м.Київ, Україна. ISBN 966-8774-35-3, 966-8774-10-8