Record Details

Психолого-педагогічні основи перцептивного розвитку дитини

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1780/
 
Title Психолого-педагогічні основи перцептивного розвитку дитини
 
Creator Ваганова, Н.А.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37 Education
 
Description У статті розглядаються основні положення про суть сприймання та його розвиток у дітей дошкільного віку. Показано, що розвиток сприймання у дошкільному віці відбувається у формі процесу розвитку й формування перцептивних дій, формування у дітей уявлень про сенсорні еталони, їх засвоєння і використання в практичній та пізнавальній діяльності.
В статье рассматриваются основные положения о сущности восприятия и его развития у детей дошкольного возраста. Показано, что развитие восприятия в дошкольном возрасте протекает в форме процесса развития и формирования перцептивных действий, формирования у детей представлений о сенсорных эталонах, их усвоения и использования в практической и познавательной деятельности.
In the paper the main principles about essence of perception and its development in children of preschool age are considered. It is shown that the perception development at preschool age occurs in the form of the development and formation of the perceptual actions, the formation at children of representations about sensory standards, their learning and using in the practical and informative activity.
 
Publisher «Фенікс», м. Київ, Україна
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1780/1/%D0%A1%D1%82.%D0%97%D0%B1.%E2%84%9613-2011_%D0%B2_%D0%B5%D0%BB._%D0%B1%D1%96%D0%B1%D0%BB.%D0%9D%D0%90%D0%9F%D0%9D.pdf
- Ваганова, Н.А. (2011) Психолого-педагогічні основи перцептивного розвитку дитини Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України.Т. ХІІ. Психологія творчості (13). pp. 85-91.