Record Details

Модернізація управління професійною освітою у зарубіжних країнах: порівняльний аналіз

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1777/
 
Title Модернізація управління професійною освітою у зарубіжних країнах: порівняльний аналіз
Модернизация управления профессионально-техническим образованием: сравнительный анализ
 
Creator Петренко, Лариса Михайлівна
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Висвітлені різні підходи до реформування системи управління професійною освітою в країнах світу. Особлива увага приділяється основним напрямам модернізації професійно-технічної освіти як складової безперервної освіти, управлінню цим процесом на державному, регіональному та місцевому рівнях.
The different going is lighted up near reformation of control system by trade education in the countries of the world. The special attention is spared basic directions of modernization of profesiyno-tekhnichnoy education as component continuous education, to this process control on state, regional and local levels.
Показаны разные подходы к реформированию системы управления профессиональным образованием в странах мира. Особенное внимание уделяется основным направлениям модернизации профессионально-технического образования как компоненту непрерывного образования, управлению этим процессом на государственном, региональном и местном уровнях.
 
Date 2009
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1777/1/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%83%D0%BF%D1%80-%D1%8F_%D0%9F%D0%9E_%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B0%D1%81%D0%B8_.doc
- Петренко, Лариса Михайлівна (2009) Модернизация управления профессионально-техническим образованием: сравнительный анализ Вісник Черкаського університету: Серія «Педагогічні науки». pp. 30-35.