Модернізація управління професійною освітою у зарубіжних країнах: порівняльний аналіз
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/1777/
|
|
Title |
Модернізація управління професійною освітою у зарубіжних країнах: порівняльний аналіз
Модернизация управления профессионально-техническим образованием: сравнительный анализ |
|
Creator |
Петренко, Лариса Михайлівна
|
|
Subject |
37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
Висвітлені різні підходи до реформування системи управління професійною освітою в країнах світу. Особлива увага приділяється основним напрямам модернізації професійно-технічної освіти як складової безперервної освіти, управлінню цим процесом на державному, регіональному та місцевому рівнях.
The different going is lighted up near reformation of control system by trade education in the countries of the world. The special attention is spared basic directions of modernization of profesiyno-tekhnichnoy education as component continuous education, to this process control on state, regional and local levels. Показаны разные подходы к реформированию системы управления профессиональным образованием в странах мира. Особенное внимание уделяется основным направлениям модернизации профессионально-технического образования как компоненту непрерывного образования, управлению этим процессом на государственном, региональном и местном уровнях. |
|
Date |
2009
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/1777/1/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%83%D0%BF%D1%80-%D1%8F_%D0%9F%D0%9E_%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B0%D1%81%D0%B8_.doc
- Петренко, Лариса Михайлівна (2009) Модернизация управления профессионально-техническим образованием: сравнительный анализ Вісник Черкаського університету: Серія «Педагогічні науки». pp. 30-35. |
|