Record Details

Концепція розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1762/
 
Title Концепція розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів
Концепция развития информационно-аналитической компетентности руководителей профессионально-технических учебных заведений
Informational and analytical competence concept of vocational educational establishment leaders
 
Creator Петренко, Лариса Михайлівна
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Розкривається суть концепції розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів. Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності розглядається як системний процес, що складається з трьох компонентів – генерації ідей, організації, виконання. Його реалізація можлива в практиці соціальної діяльності в усіх іі різновидах.
Informational and analytical competence concept of vocational educational establishment leaders
The author develops the essence of informational and analytical competence concept of vocational educational establishment leaders. Development of research and information competence is considered as a system proсess that consists of three components: generation of ideas, organization, execution. Its implementation is possible in social activity in all its variety.
 
Publisher Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
 
Date 2012-07
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1762/1/Petrenko_%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A6%D0%95%D0%9F%D0%A6%D0%86%D0%AF.docx
- Петренко, Лариса Михайлівна (2012) Informational and analytical competence concept of vocational educational establishment leaders Професійно-технічна освіта, 3. pp. 34-36.