Record Details

Использование э-портфолио в развитии информационно-аналитической компетентности руководителя учебного заведения

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1760/
http://jornals.uspu.ru
 
Title Использование э-портфолио в развитии информационно-аналитической компетентности руководителя учебного заведения
E-Portfolio Application in Vocational School Leaders' Information and Analytical Competence Development
Використання е-портфоліо в розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів
 
Creator Петренко, Лариса Михайлівна
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
374 Education and training out of school. Further education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description В статье отображены результаты проектирования электронного портфолио как технологии развития информационно-аналитической компетентности руководителей профессионально-технических учебных заведений. Представлена его структура и методика оценивания содержания.
The article provides the results of electronic portfolio designing as a technology of information and analytical competence development of vocational school leaders. The structure and evaluation technique of the competence components have been presented.
У статті відображені результати проектування електронного портфоліо як технології розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів. Представлена його структура і методика оцінювання змісту.
 
Publisher Уральский государственный педагогический университет
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/msword
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1760/1/Petrenko_L_Kiev.doc
- Петренко, Лариса Михайлівна (2013) E-Portfolio Application in Vocational School Leaders' Information and Analytical Competence Development Педагогическое образованик в России, 3. pp. 104-107. ISSN 2079-8717