Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/1743/
|
|
Title |
Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю
|
|
Creator |
Семенова, Р.О.
Корольов, Д.К. |
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У статті поданий теретико-методологічний аналіз основних підходів до проблеми підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю в психологічній науці; розкриваються характеристики системоутворювальних факторів побудови системи підготовки педагогічних кадрів до навчання і виховання обдарованих на різних етапах онтогенезу, визначаються базові складові їх психологічної готовності до розвитку обдарованості, накреслені перспективи подальшої розробки цієї проблеми.
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/1743/1/korolyov_st4.pdf
- Семенова, Р.О. and Корольов, Д.К. (2013) Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. VI. Психологія обдарованості (9). pp. 7-46. |
|