Характерні психологічні особливості дистанційної освіти через мережу Інтернет
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/1708/
http://ispp.org.ua/bibl_11.htm |
|
Title |
Характерні психологічні особливості дистанційної освіти через мережу Інтернет
Characteristic psychological features of distance education with the using of Іnternet |
|
Creator |
Назар, Максим Миколайович
|
|
Subject |
004.77 General networking applications and services
1 Philosophy. Psychology 37 Education |
|
Description |
Існує актуальна потреба у виявленні характерних психологічних особливостей дистанційної освіти через мережу Інтернет. Мета дослідження – розкриття характерних психологічних особливостей дистанційної освіти через мережу Інтернет. Можна стверджувати, що у дистанційної освіти, яка здійснюється з використанням електронних технологій мережі Інтернет, існують власні характерні психологічні особливості. В результаті дослідження робиться висновок, що мережа Інтернет стає сучасним ефективним засобом отримання систематизованих знань, умінь і навичок, несе в собі величезний психолого-педагогічний потенціал.
There is an actual need in the exposure of characteristic psychological features of distance education which becomes more widespread in Internet in both the world on the whole and in Ukraine in particular. As a result of research drawn conclusion Internet becomes the modern effective means of receiving of the systematized knowledges, abilities and skills, carries in itself enormous psychological and pedagogical potentials. |
|
Publisher |
Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
|
|
Date |
2013-05-19
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
cc_by_nd
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/1708/1/Article.pdf
- Назар, Максим Миколайович (2013) Characteristic psychological features of distance education with the using of Іnternet , 1 (1). pp. 264-274. ISSN 2078-1911 |
|