Теоретичні підходи до розуміння проблеми професійного самоздійснення практичних психологів у галузі освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/1700/
|
|
Title |
Теоретичні підходи до розуміння проблеми професійного самоздійснення практичних психологів у галузі освіти
|
|
Creator |
Войтович, Марія Володимирівна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education |
|
Description |
У статті розглядається феномен особистісного самоздійснення людини. Представлені підходи до теоретичного осмислення проблеми професійного самоздійснення фахівців. Розглядаються особливості професійної діяльності практичних психологів у галузі освіти, а також вимоги до особистості шкільного психолога.
The article examines the phenomenon of personal self-realization. The presented approach to conceptualize the problem of professional self-fulfillment specialists. Features of professional psychologists in the field of education as well as requirements for the individual school psychologist. В статье рассматривается феномен личностного самоосуществления человека. Представлены подходы к теоретическому осмыслению проблемы профессионального самоосуществления специалистов. Рассмотрены особен-ности профессиональной деятельности практических психологов в области образования, а также требования к личности школьного психолога. |
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/1700/1/%D0%92%D0%BE%D0%B9%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87_1.pdf
- Войтович, Марія Володимирівна (2013) Теоретичні підходи до розуміння проблеми професійного самоздійснення практичних психологів у галузі освіти Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України (13). pp. 48-53. ISSN 2072-4772 |
|