Record Details

Інформаційно-аналітична компетентність керівників професійно-технічних навчальних закладів як соціально-педагогічна проблема

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1683/
 
Title Інформаційно-аналітична компетентність керівників професійно-технічних навчальних закладів як соціально-педагогічна проблема
Информационно-аналитическая компетентность руководителей профессионально-технических учебных заведений как социально-педагогическая проблема
Informative and Analytical Competence of Leaders of Vocational Training Establishments as Socially-pedagogical Problem
 
Creator Петренко, Лариса Михайлівна
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37.07 Management aspects of educational institutions
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Дослідження автором інформаційно-аналітичної компетентності як сучасного інструментарію підвищення ефективності управлінського впливу на якість підготовки кваліфікованих робітників дозволило виявити напрями подальших наукових розвідок.
The author's researching of information and analytical competence as modern tools increase the effectiveness of managerial influence on the quality of training of skilled workers has revealed areas for further scientific intelligence.
Исследование автором информационно-аналитической компетентности как современного инструментария повышения эффективности управленческого влияния на качество подготовки квалифицированного рабочего позволило выявить направления дальнейших научных разведок.
 
Publisher ПП Жовтий О.О.
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1683/2/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9B_%D0%9C.doc
- Петренко, Лариса Михайлівна (2012) Informative and Analytical Competence of Leaders of Vocational Training Establishments as Socially-pedagogical Problem Проблеми підготовки сучасного вчителя, 5. pp. 180-187.