Record Details

Становлення внутрішньої картини світу дошкільника

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1604/
 
Title Становлення внутрішньої картини світу дошкільника
Становление внутренней картины мира дошкольника
Becoming of intemal picture of wold of preschool child
 
Creator Піроженко, Тамара Олександрівна
Ладивір, Світлана Олексіївна
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна
Карасьова, Катерина Володимирівна
Карабаєва, Ірина Іванівна
Пісарєва, Олена Володимирівна
Мельник, Інна Сергіївна
Гуменюк, Г.В.
Гурковська, Тетяна Леонідівна
Токарєва, Людмила Дмитріївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.09 Organization of instruction
 
Description В роботі розкриваються психологічні питання процесу становлення внутрішньої картини світу дитини. Представлено теоретичні та методичні аспекти розвитку вікових психологічних досягнень і новоутворень дитини дошкільного віку у взаємозв’язку з формуванням та віддзеркаленням їх скрізь внутрішню картину світу. Предметним змістом розділів монографії виступають питання розвитку образно-пізнавальної, емоційно-оцінної і діяльнісно-практичної підсистем (складових) внутрішньої картини світу дошкільника. В матеріалах колективної монографії аналізуються та конкретизуються вікові особливості процесу становлення внутрішньої картини світу дитини молодшого, середнього, старшого дошкільного віку через опис різного пропорційного вкладу когнітивних, емоційних і вольових його компонентів. Переваги та особливості емоційних, когнітивних, вольових елементів в пізнавальних, ціннісних, діяльнісних підструктурах світогляду дитини дошкільного віку виступають змістовним предметом кожного розділу.
The paper reveals the psychological process of becoming a question of internal picture of the world of the child. Theoretical and methodological aspects of age-related mental achievements and tumors child of preschool age in relation to the formation and reflection of their inner world picture everywhere. Thematic sections thoroughly monograph favor the development of image-cognitive, emotional evaluation of practical and action-subsystems (components) internal world picture preschooler. In the materials analyzed and collective monograph specified age characteristics of the process of becoming a child of internal picture of the world junior, middle, senior school age through a description of various proportional contribution of cognitive, emotional and volitional component. Benefits and features emotional, cognitive, volitional cognitive elements, values, world view substructures activity-preschool child advocate meaningful subject of each chapter.
 
Publisher ТОВ «Імекс-ЛТД»
 
Date 2012
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1604/1/%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%9B%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF_%D0%92%D0%9D%D0%A3%D0%A2%D0%A0%D0%86%D0%A8%D0%9D%D0%AC%D0%9E%D0%87_%D0%9A%D0%90%D0%A0%D0%A2%D0%98%D0%9D%D0%98_%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%A3_%D0%94%D0%9E%D0%A8%D0%9A%D0%86%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%98%D0%9A%D0%90.pdf
- Піроженко, Тамара Олександрівна, Ладивір, Світлана Олексіївна, Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна, Карасьова, Катерина Володимирівна, Карабаєва, Ірина Іванівна, Пісарєва, Олена Володимирівна, Мельник, Інна Сергіївна, Гуменюк, Г.В., Гурковська, Тетяна Леонідівна and Токарєва, Людмила Дмитріївна (2012) Becoming of intemal picture of wold of preschool child Project Report. ТОВ «Імекс-ЛТД», м. Кіровоград, Україна.