Record Details

Теоретичні основи дослідження проявів творчості при сприйманні рекламної інформації в юнацькому віці

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1591/
 
Title Теоретичні основи дослідження проявів творчості при сприйманні рекламної інформації в юнацькому віці
 
Creator Кокарєва, М. В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description У статті представлено теоретичний огляд наукової літератури з проблеми дослідження психологічних особливсотей сприймання рекламної інформації в юнацькому віці з метю визначення проявів товрчості у цьому процесі. Представлено огляд визначень понять «реклама» та «рекламна інформація».
 
Publisher «Фенікс», м. Київ, Україна
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1591/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%94%D0%B2%D0%B0_%D0%9C._%D0%92._%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%8F%D0%B2%D1%96%D0%B2_%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%BF%D1%80%D0%B8_%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B9%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%96.pdf
- Кокарєва, М. В. (2012) Теоретичні основи дослідження проявів творчості при сприйманні рекламної інформації в юнацькому віці Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України (15). pp. 188-195.