Record Details

Вплив наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1570/
 
Title Вплив наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності
 
Creator Андрієвська, В.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті на конкретному прикладі розглянуті особливості подолання педагогом приватної кризи своєї професійної ідентичності: мова йде про перегляд і трансформацію деяких важливих сенсів і цінностей внаслідок залучення суб’єкта до нових патернів поведінки, їх асиміляції та інтеграції в структуру професійної діяльності.
Зроблено спробу використовувати в аналізі не тільки психологічні,але й суто наратологічні категорії.
Показано вплив комунікативної ситуації психологічного інтерв’ю на аксіологічне фокусування та акцентування дискурса.
В статье на конкретном примере рассмотрены особенности преодоления педагогом частного кризиса своей профессиональной идентичности: речь идет о пересмотре и трансформации некоторых важных смыслов и ценностей вследствие приобщения субъекта к новым паттернам поведения, их ассимиляции и интеграции в структуре профессиональной деятельности.
Сделана попытка использовать в анализе не только психологические, но и сугубо нарратологические категории.
Показано влияние коммуникативной ситуации психологического интервью на аксиологическое фокусирование и акцентирование дискурса.
In the article, a specific case is used for analyzing peculiarities of the process by which an educator overcomes his/her professional identity crisis. The author deals with the issue of reviewing and transformation of some important meanings and values resulting from familiarizing of the subject with new behavioral patterns, from their assimilation and integration in the structure of professional activity.
An attempt is made to make use of not only psychological, but also purely narratological categories.
Shown is the impact which the communicative situation of psychological interview makes on the axiological focusing and accentuating the discourse.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім.І.Франка
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Rights cc_by_nc_nd
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1570/1/st4.pdf
- Андрієвська, В.В. (2011) Вплив наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності Актуальні проблеми психології, 7 (2). pp. 35-48. ISSN 2072-4772