Record Details

Концепція інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному освітньому просторі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1565/
http://psytir.org.ua/index.php/technology_intellect_develop/article/view/54
 
Title Концепція інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному освітньому просторі
Conception of adult’s intellectual development in virtual educational environment
Концепція інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному освітньому просторі
 
Creator Смульсон, Марина Лазарівна
Лотоцька, Ю.М.
Назар, Максим Миколайович
Дітюк, Павло Павлович
Коміссарова, Олена Юріївна
Цап, В'ячеслав Йосипович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37 Education
 
Description Статтю присвячено визначенню концептуальних засад розвитку інтелекту дорослих в умовах віртуального освітнього простору з урахуванням вікових особливостей зрілого та похилого віку. Психологічне вивчення інтелектуального розвитку у віртуальному освітньому просторі передбачає розгортання дослідження у проектувально-технологічній парадигмі. Проектування розвитку і саморозвитку потребує його узгодження з основними психологічними закономірностями досліджуваного віку та відповідними психічними новоутвореннями. Відповідно, принципова недослідженість дорослого та похилого віку в цьому плані вимагає інтерпретації та узагальнення експериментальних і психологічних досліджень специфіки інтелекту дорослих і старих людей.
The article is focused on the conceptual foundations of adults' intelligence development in virtual educational environment with regard to the age-appropriate peculiarities of mature and old age.
Psychological research on the intellectual development in the virtual educational environment requires its conducting in the design-technology paradigm. Design of development and self-development requires its consistency with the main psychological regularities of the age under consideration and its relevant psychic new formations. So, lack of data from the adult and old age in this respect requires interpretation and generalization of experimental and psychological studies on the specifics of the mature and old adults' intelligence.
Статья посвящена определению концептуальных основ развития интеллекта взрослых в условиях виртуального образовательного пространства с учётом возрастных особенностей зрелого и пожилого возраста. Психологическое изучение интеллектуального развития в виртуальном образовательном пространстве предусматривает развёртывание исследования в проектно-технологической парадигме. Проектирование развития и саморазвития требует его согласования с основными психологическими закономерностями исследуемого возраста и соответствующими психическими новообразованиями. Соответственно, принципиальная неисследованость взрослого и пожилого возраста в этом плане требует интерпретации и обобщения экспериментальных и психологических исследований специфики интеллекта взрослых и старых людей.
 
Publisher Лабораторія нових інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1565/1/Smulson_Maryna_Lazarivna_Lototska_Yunona_Mikaelivna_Ta_Inshi_Kontseptsiya_intelectualnogo_rozvytky_doroslyh_u_virtualnomy_osvitnomy_prostori.pdf
- Смульсон, Марина Лазарівна, Лотоцька, Ю.М., Назар, Максим Миколайович, Дітюк, Павло Павлович, Коміссарова, Олена Юріївна and Цап, В'ячеслав Йосипович (2012) Conception of adult’s intellectual development in virtual educational environment Technologies of intellect development, 1 (3). pp. 1-27. ISSN 2223-0521