Record Details

Інтелектуальний розвиток як мета дистанційного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1563/
http://psytir.org.ua/index.php/technology_intellect_develop/article/view/45
 
Title Інтелектуальний розвиток як мета дистанційного навчання
Intellectual development as a distance learning goal
Интеллектуальное развитие как цель дистанционного обучения
 
Creator Смульсон, Марина Лазарівна
 
Subject 004.77 General networking applications and services
1 Philosophy. Psychology
37 Education
 
Description Психологічні проблеми інтелекту та інтелектуального розвитку розглядаються в контексті проектування експериментального дистанційного курсу розвитку «Успіх». Показано, що розвинений інтелект пов'язаний з процесом досягнення життєвої успішності. Загальні метакогніції (рефлексія, стратегічність, децентрація) та самостійна постановка задачі є ознаками, достатніми для інтеграції різних видів інтелекту – академічного, практичного, соціального, емоційного тощо і для диференціації їх від інших психічних конструктів. Формування цих інтелектуальних метакогніцій ми включаємо до дистанційного курсу розвитку компетенцій успішності. Щоб навчання мало розвивальний потенціал, сприяло перетворенню інформації на знання та засоби розв’язування задач, має бути спроектована і реалізована одиниця розвитку (саморозвитку).
Psychological problems of intelligence and intellectual development are considered in the context of designing of experimental distance learning course of personal development “Success”. The research shows that highly developed intelligence is related to the process of life success achievement. General metacognitions (reflection, strategic thinking, decentration) and unassisted problem statement are shown to be sufficient for integration of different types of intelligence – academic, practical, social, emotional – and for their discrimination from other psychic constructs. Forming of these intellectual metacognitions is included in the distance learning course for development of competencies of success. In order to give learning developmental potential, ability to promote transforming of information into knowledge and means for problem solving, a unit of development (self-development) should be designed and put into operation.
Психологические проблемы интеллекта и интеллектуального развития рассматриваются в контексте проектирования экспериментального дистанционного курса развития «Успех». Показано, что развитой интеллект связан с процессом достижения жизненной успешности. Общие метакогниции (рефлексия, стратегичность, децентрация) и самостоятельная постановка задачи являются признаками, достаточными для интеграции различных видов интеллекта – академического, практического, социального, эмоционального – и для их дифференциации от других психических конструктов. Формирование этих интеллектуальных метакогниций мы включаем в дистанционный курс развития компетенций успешности. Чтобы обучение имело развивающий потенциал, способствовало преобразованию информации в знания и средства решения задач, должна быть спроектирована и реализована единица развития (саморазвития).
 
Publisher Лабораторія нових інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України
G.S. Kostyuk Institute of Psychology of NAPS of Ukraine, Laboratory of New Informative Technologies of Education
Лаборатория новых информационных технологий обучения Института психологии имени Г.С.Костюка НАПН Украины
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1563/1/Smulson_Maryna_L_intelektualnyi_rozvytok_yak_meta_dystantsiynogo_navchannya.pdf
- Смульсон, Марина Лазарівна (2011) Intellectual development as a distance learning goal Technologies of intellect development, 1 (2). pp. 1-15. ISSN 2223-0521